Blogs de projectes

Des de l’Institut La Serra volem fomentar l’ús de les noves tecnologies i l’aprenentatge d’aquestes per part dels alumnes de manera autònoma. Per això, volem potenciar l’ús del web del centre per allotjar diferents espais o blogs de diferents projectes o iniciatives que es duguin a terme des del centre, ja sigui per part d’alumnes o professors.

Blogs actualment en funcionament:

• La veu de La Serra: és la revista digital del centre, dinamitzada pels alumnes de l’assignatura Optativa “Revista i pàgina web”. Podreu trobar l’actualitat del centre, articles, reportatges, entrevistes…
  • Terra d’Escudella: el blog de cuina de La Serra! Aquest és l’espai on anirem penjant totes les receptes que es facin a l’Optativa de Cuina. També hi penjarem notícies vinculades a la cuina, vídeos, tutorials… I per descomptat, podeu enviar les vostres receptes!
  • Què llegim a La Serra?: és un espai de foment de la lectura. Els alumnes o professors poden penjar les seves recomanacions de llibres (que es puguin trobar al centre, a la biblioteca del barri, etc) per aconsellar als companys què poden llegir.