Teatre a l’aula: “Los que se quedan” activitat amb alumnat d’Arts Escèniques

dimarts dia 07 de març l’alumnat d’Arts Escèniques han pogut veure l’obra “Los que se quedan”, escrita per Ignasi Muñoz, interpretada per ell mateix i l’Andrea Corbacho i produïda per Asalea Producciones, una companyia de Madrid.

Es tracta d’una obra de microteatre basada en la història de Molly Russell, una nena que amb 14 anys es va treure la vida. L’obra comença l’any 2022, quan la justícia va determinar, per primera vegada, que les xarxes socials havien estat una peça clau en el suïcidi de la nena.

L’activitat ha estat molt bé. Els hi ha agradat l’obra i han pogut xerrar amb els actors, tant del tema de l’obra com del que significa actuar, parant atenció a possibles dificultats que hi poden aparèixer al llarg del procés creatiu.