Sortides de tutoria a Barcelona

Aquest passat divendres 17 de març, tot l’institut vam marxar cap a Barcelona per dur a terme les sortides de tutoria. Per una banda, els alumnes de 1r d’ESO van visitar el Park Güell de Barcelona. I per altre costat, els alumnes de 2n i 3r, van conèixer el Parc del Laberint d’Horta. L’objectiu d’aquestes sortides és enfortir els vincles amb els companys i professors.

selfi drac
Alguna de les “selfies” de la gimcana

Els alumnes de 1r d’ESO van arribar ben puntuals al Park Güell, on els hi esperava una emocionant gimcana per grups. La prova que va gaudir de més èxit va ser la “marató de selfies”, on els alumnes van haver de buscar diferents elements del parc i fotografiar-s’hi, fent ús de la traça amb aquest particular estil de fer-se fotos. També van posar a prova el seu anglès entrevistant turistes d’arreu del món!

Per la seva part, els alumnes de 2n i 3r també van gaudir d’una gimcana, en aquesta ocasió al Laberint d’Horta. Com no podia ser d’una altra manera, la mitologia va tenir un pes important, a partir de la història del fil d’Ariadna. Malgrat tot, alguns es van perdre una estona pel laberint!

Aviat podreu llegir les cròniques del propis alumnes sobre aquestes sortides.

2n 3r horta
Foto de grup dels alumnes de 2n i 3r al Laberint d’Horta