Concurs de Sant Jordi 2017

Us presentem les bases del concurs de Sant Jordi 2017. Hi ha quatre modalitats de 4 assignatures diferents: anglès, matemàtiques, català i castellà. Es poden presentar els treballs fins el 18 d’abril. Els premis es comunicaran en un acte obert a tothom el divendres 21 d’abril. Llegiu les bases a continuació:

Bases Concurs Sant Jordi 2017

1. Participació: hi pot participar tot l’alumnat de l’Institut. Es poden presentar treballs a més d’una modalitat. Els treballs han de ser de creació pròpia i individuals.
  1. Modalitats: poesia, narració breu, fotografia matemàtica i “pictures and words”.

POESIA

Llengües: català o castellà.

Tema: la por

Presentació: els escrits es poden lliurar d’una de les dues maneres següents:

1. a) via e-mail, a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Poesia Sant Jordi 2017”.
  2. b) impresos, dins d’un sobre, a l’exterior del qual han de figurar el pseudònim (mai el nom) i el títol de l’escrit.

Extensió: entre 3 i 8 estrofes.

NARRACIÓ BREU

Llengües: català o castellà.

Tema: la por

Presentació: els escrits es poden lliurar d’una de les dues maneres següents:

1. a) via e-mail, a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Narració Sant Jordi 2017”.
  2. b) impresos, dins d’un sobre gran, a l’exterior del qual han de figurar el pseudònim (mai el nom) i el títol de l’escrit.

Extensió: entre 1 i 3 fulls.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors i PAS, en dues categories (alumnes i professors/PAS).

Es tracta d’una fotografia que tingui relació amb les matemàtiques. Les fotografies han de ser fetes pels participants. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals. Les fotografies poden ser de qualsevol cosa, però han de tenir un sentit matemàtic.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

Llengua: català, castellà o anglès.

Presentació: els treballs es lliuren via e-mail, a l’adreça de correu electrònic: inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Fotografia matemàtica 2017”.

PICTURES AND WORDS

Llengua: Anglès

Tema: “Curiosity” (curiositat)

Es tracta d’una fotografia relacionada amb el tema de la curiositat i amb una descripció en anglès. Les fotografies han de ser fetes pels participants. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals. Les fotografies poden ser de qualsevol cosa. La descripció ha de tenir un mínim de 10 paraules i un màxim de 50. La fotografia i la frase ha d’inspirar-se en el tema del concurs: “curiosity” (curiositat).
Presentació: els treballs es lliuren via e-mail, a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Pictures and words 2017”.

1. Premis: els guanyadors seran escollits per un jurat format per professors i personal del centre. Es reserva el dret a concedir accèssits o deixar alguna categoria deserta. Els premis es lliuraran el divendres 21 d’abril.

Es premiarà un treball per modalitat. El premi seran els següents per a cada categoria:

POESIA i NARRACIÓ BREU: un lot de llibres.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA: impressió de fotografies digitals escollides pel guanyador en paper fotogràfic (només per a categoria alumnes).

PICTURES & WORDS: un lot de llibres en anglès.

1. Calendari de presentació: El termini de presentació acabarà el dimarts 18 d’abril (1r dia després de Setmana Santa). NO S’ACCEPTARÀ CAP TREBALL DESPRÉS D’AQUESTA DATA.