Preparant el 25N. Accions i manifest del Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

Aquest dijous 25 de novembre, La Serra ens sumem un any més a la jornada reivindicativa del Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones. És per això que al llarg del dia es duran a terme diferents accions a l’institut, amb l’objectiu d’aprofitar aquesta data per reflexionar sobre la necessitat immediata d’actuar i implicar-nos de manera col·lectiva en la lluita contra la violència masclista.

Per una banda, al llarg del dia, un grup d’alumnes passaran per les classes a llegir el manifest promogut per a l’ocasió, que també podeu llegir en aquesta entrada. A més, els passadissos de La Serra s’ha omplert de les obres que els alumnes de 4t han creat a l’optativa de Visual i Plàstica.

A continuació, us deixem el Manifest amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones. Us animem a llegir-lo i compartir-lo.