Pla organització curs 2020-2021

IMPORTANT: Les famílies o persones tutores han de presentar el primer dia de retorn al centre educatiu aquesta declaració responsable per la qual els seus fills o filles compleixen els requisits per assistir al centre educatiu.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació hem elaborat el Pla d’organització d’obertura pel curs 2020-2021. Les instruccions i mesures establertes en aquest Pla d’organització es podem veure modificades en funció de l’evolució de la pandèmia.

Podeu consultar el document sencer fent clic a la següent imatge:

També podeu consultar la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles, i el document “Altres recomanacions i procediment d’actuació”, amb tota la informació sobre els procediments i mesures de prevenció per al nou curs escolar:

A l’apartat Salut/Escola del Canal Salut de la Generalitat de Catalunya podeu trobar tota la informació actualitzada sobre els procediments i la situació de la comunitat escolar, en el marc de la pandèmia.

1. Kebba

Hola bon dia

ya he imprimido todas las hojas de las medidas del covid-19 y ya tengo en cuenta las medidas que habria que tomar en cualquier caso que tuviera cualquier sintoma.

2. Kebba