TokApp School. Plataforma de comunicació amb les famílies

Benvolguts pares i mares:

El passat curs 2019-2010 a l’Institut la Serra amb l’objectiu de millorar la comunicació amb les famílies vam començar a fer servir l’aplicació TokApp School. Ens ha estat molt útil per donar informacions puntuals, notificar faltes d’assistència, enviar circulars per excursions i sortides, etc. Així que a partir d’ara per comunicar-nos amb vosaltres de forma ràpida i senzilla farem servir aquesta plataforma de comunicació.

TokApp School és una aplicació totalment gratuïta per a telèfons Android i iOS. La trobareu disponible tant a Play Store Store com a App Store.

Donada la situació actual de pandèmia per la COVID-19 les reunions d’inici de curs amb les famílies es faran de manera telemàtica així que us facilitem en aquest espai la informació referent a la descàrrega, instal·lació i l’autorització per l’enviament d’informació a través de l’aplicació  TokApp School. Moltes gràcies per endavant per la vostra col·laboració!!

Instruccions

• Ompliu i signeu l’AUTORITZACIÓ. El vostre fill o filla haurà de portar l’autorització en paper al centre i donar-li al tutor el primer dia de classe.
  • Omple aquest FORMULARI DE REGISTRE. MOLT IMPORTANT: heu de posar el telèfon on s’instal·larà l’aplicació de TokApp School.

• Entra a la botiga App Store, Play Store Store del teu telèfon.
  • Cerca l’aplicació de TokApp School i descarrega-la.
  • Obre l’aplicació, selecciona el teu país i valida el telèfon que has facilitat al centre a l’inici de curs.
  • Escriu el teu nom d’usuari i contrasenya que vulguis utilitzar.
  • Moure la icona de l’app a la pantalla principal del vostre mòbil.
  • Espereu que el centre actualitzi la base de dades i detecti el vostre registre. Començaran a rebre comunicats. És essencial per tant, que les dades de registre, coincideixin amb les facilitades al centre al document d’autorització.
  • Per a qualsevol dubte o consulta, contacta amb soporte@tokapp.com.

Necessiteu ajuda?

Us deixem aquests tutorials per si els voleu consultar:

Gràcies per la vostra col·laboració!!!