No em fumis! Vídeo i entrevista a Ràdio Sabadell

“No em fumis” és un dels projectes del Servei comunitari que els alumnes de 4t d’ESO han dut a terme aquest curs. L’objectiu és conscienciar als seus companys i a tot l’institut dels riscos de consum de tabac. Per això, han preparat un vídeo que ja podeu veure. En ell, us expliquen les conseqüències socials i de salut que comporta fumar. Podeu veure el vídeo aquí:

Us animem a fer-ne difusió!

A més, per ampliar la difusió d’aquest projecte, uns representants del grup han participat a una entrevista al programa “Al matí” de Ràdio Sabadell, on han explicat els objectius del vídeo. Podeu escolar el podcast de l’entrevista aquí.

Enllaç a l’entrevista de Ràdio Sabadell.