Els alumnes s’inspiren amb la cuina!

Per tercer any consecutiu, l’assignatura optativa de “Cuina” forma part de l’oferta d’optatives de l’institut. Com el seu nom indica, consisteix en aprendre receptes de cuina, fàcils i difícils, i poder-les compartir amb els companys. La professora que s’encarrega de l’assignatura és la Rosa, que també és professora de Matemàtiques.

L’optativa de cuina es fa els dimecres i divendres de 13:30 a 14:45. Hi participen una desencuina2a d’alumnes a cada sessió.

Aquests primers dies han començat fent “bombons de xocolata” i els “ panadons”. L’últim plat après ha sigut “pit de pollastre”. A la llarga, aniran aprenent receptes més complexes i creatives. Aviat us oferirem algun vídeo de l’assignatura on podreu veure l’evolució d’aquests joves cuiners. També podeu seguir les evolucions i les receptes al blog “Terra d’escudella”.