Celebrem la castanyada a la Serra!

El divendres 28 d’octubre va ser un dia especial a l’institut. Vam celebrar la castanyada tots els cursos, de 1r fins a 3r d’ESO.

coent castanyes al pati de l’institut

La jornada va consistir en 6 tallers ben diferents: maquillatge, ping pong, pel·lícula, castanyes, futbol i papiroflèxia. Així, es van poder veure les pel·lícules “Crepúsculo” o “La novia cadáver”, maquillar-se de diferents personatges fantàstics o aprendre a coure castanyes. Aquest va ser, probablement, el taller més esperat, ja que al final es van compartir les castanyes entre tots els alumnes.

Posant llenya al foc
Alumne maquillat