Tutoria del grup de 3r al Parc Catalunya

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut La Serra fan una excursió per enfortir la relació del grup de classe.

Alumnes de 2n i 3r a la plataforma de la tirolina.

El dia 20 d’octubre del 2016 els alumnes de 3r van anar d’excursió al parc de la nostra ciutat, el Parc Catalunya. Els professors i alguns dels alumnes pensaven que la seva relació de grup no era bona, llavors els tutors del grup van pensar fer algunes activitats que milloressin la confiança i la companyonia. En les activitats es tenia que treballar en grup. Van aprendre a beneficiar tant als altres com a ells mateixos si treballaven en equip. Després de les activitats van parlar sobre que pensaven uns dels altres i com podien solucionar els conflictes a la classe. Tothom va parlar des de el seu punt de vista. Van conversar entre ells i cada un va donar consells als altres per poder aconseguir que les classes funcionessin, a dia d’avui alguns han seguit els consells donats, altres no tant. Les activitats i la conversa van anar molt bé, l’únic inconvenient era que no tots van poder assistir a aquesta sortida i no van estar el grup sencer, però els que van anar van treballar bastant bé. Al finalitzar la xerrada es van ajuntar amb els alumnes de 2n i van anar a un parc tots junts.

Autor/a: Esther Font Roldán

Dos alumnes de 3r a l’esgronxador.
Alguns alumnes de 3r i 2n a la tirolina del parc.