Sortida al Estruch

La setmana passada els alumnes de 3a i 3b van anar a l’Estruch.

A Sabadell i des del 1995, L’Estruch és una fàbrica de creació dedicada a la creació, la difusió i la formació artística contemporània de les arts en viu. Com a centre artístic acollen projectes de dansa, circ, teatre, música, arts visuals i creació multimèdia.

Els alumnes van veure a gent assajar i algunes de les instal·lacions de l’Estruch, també els van explicar la història de l’Estruch com que era abans. Els van explicar que abans l’Estruch de Sabadell, era una fàbrica de tèxtils i també els hi van ensenyar algunes fotografies de quan era una fàbrica. També han vist a gent d’altres països que venen a ensenyar el seu talent.

Mamasa Kebbeh