Premi accessit en prosa al 42è concurs literari Joan Oliver (Pere Quart)

El curs passat la Yanira Camargo, alumna que feia 3r, va guanyar un accèssit de prosa del 42è Concurs Literari Joan Oliver Pere Quart de Sabadell. En representació del claustre, l’Esther Espejo (professora de català) el director del centre, Manel Apio i la secretària, Susana Bayó van anar a la cerimònia de lliurament de premis.
La cerimònia va estar dinamitzada per l’alumnat de 4t d’ESO del curs passat que cursava Arts Escèniques, que van representar un fragment de l’obra Corrandes d’Exili de Joan Oliver. L’obra la va dirigir el nostre exprofessor Imanol Fernández (director de la obra).

Redactor: Marc Beltrán