Els alumnes de 4t coneixen El rebost solidari de Sabadell.

Els alumnes de 4t l’altre dia van anar al Rebost solidari de Sabadell.

Què és el Rebost solidari? El Rebost Solidari de Sabadell és una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la ciutat i que la formen 25 entitats tradicionalment vinculades a l’obra social amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

El Rebost es va posar en marxa de manera efectiva i oficial el dia 6 de novembre de 2009, tot i que la idea de fer una tasca conjunta entre totes les entitats implicades en l’ajuda a les famílies necessitades va sorgir molts anys enrere, cap a 2003. Es va constituir en associació el 2006.

Redactor: Marc