Projecte Filar el Barri, alumnes de 2n d’ESO

Projecte Filar el Barri.
L’alumnat de 2n d’ESO està participant en aquest projecte proposat pel servei d’Acció Comunitària de l’Ajuntament de Sabadell.
Aquest dilluns van rebre les respostes enregistrades de la gent gran del barri, a les preguntes que l’alumnat els havia fet. La propera setmana faran un taller de serigrafia amb les idees que van sorgir d’aquesta trobada. Els alumnes de 2n van veure la projecció del vídeo amb les respostes de la gent del barri. Va ser molt emocionant escoltar el que explicava la gent gran sobre les dificultats que han viscut al llarg de la seva vida. Després els alumnes van fer dibuixos a partir de les sensacions que els avia transmet el vídeo. Aquests dibuixos seran els que faran servir al taller de serigrafia.

S'està mostrant WhatsApp Image 2024-04-29 at 13.52.55 (5).jpeg

Redactor Antonio ferandez maya