Preinscripció Batxillerat

El proper 27 de maig s’inicia la preinscripció de Batxillerat i finalitza el dia 3 de juny.

Hi ha dues maneres per realitzar-la:

1. Sol·licitud electrònica:

Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne.

Enllaç per per fer la sol·licitud

2. Sol·licitud amb suport informàtic:

Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primer lloc i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.

Enllaç per per fer la sol·licitud

3. Criteris de prioritat:

Per justificar els criteris de prioritat, en enviar la sol·licitud (tant l’electrònica com la de suport informàtic) s’executen les consultes telemàtiques a les diferents administracions. En el resguard de la sol·licitud es detalla si s’ha pogut verificar el criteri o no. Cal tenir en compte que la consulta de l’empadronament (i si no s’ha pogut verificar algun dels altres criteris també) es realitza en diferit. Així doncs, es rebrà un segon correu electrònic a l’adreça que s’ha fet constar en la sol·licitud, juntament amb la còpia del resguard. En aquest resguard es detallà la documentació que cal enviar per correu electrònic escanejada o fotografiada a la bústia electrònica oficial del centre educatiu que s’ha demanat en primera opció i en el termini establert.

3. Si excepcionalment no podem enviar la documentació telemàticament, podem demanar cita prèvia  per presentar-la:

Correu electrònic:  inslaialarquera@xtec.cat

Telèfon:       633 759 742    (De 9:00 a 13:30 hores)

Calendari online que trobareu en el següent enllaç

El lliurament de la documentació presencial es farà del 27 de maig al 4 de juny de 9:00 a 13:15 h (imprescindible haver demanat cita prèvia)

NORMATIVA A COMPLIR PER LLIURAR PRESENCIALMENT LA DOCUMENTACIÓ

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  • Cal recordar que han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que el centre prevegi que farà emplenar lasol·licitud en paper, convé recomanar que portin el seu propi bolígraf
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

4. Calendari de tot el procés:

Fases de la preinscripció​ Dates
Presentació de sol·licituds (electròniques o de suport informàtic)

Del 27 de maig al 3 de juny

Presentació de documentació

Fins el 4 de juny

Publicació de les llistes amb el barem provisional

15 de juny

Presentació de reclamacions al barem provisional

Del 16 al 18 de juny

Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions

22 de juny