xcb educar-en-lus-de-les-eines-digitals som-gep-02-300x126 banner-centrosolidario-300x250 1605-logo-ccr
agendes

PREINSCRIPCIÓ ESO 2021

CONSULTEU LES LLISTES DE L’ASSIGNACIÓ DEFINITIVA

MATRÍCULA DEL 14 AL 18 DE JUNY de 9 A 14 HORES

ENVIEU UN CORREU A INSLAIALARQUERA@XTEC.CAT

PER FER LA MATRÍCULA TELEMÀTICA O

DEMANEU CITA PRÈVIA AL 93 757 00 72

PER FER LA MATRÍCULA PRESENCIALMENT

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

LLISTA D’ESPERA

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 2021

LLISTAT AMB EL BAREM PROVISIONAL

Visita virtual a l’Institut Laia l’Arquera

PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE CURS 2020-2021

Setmana de les Arts

Durant la primera setmana de maig vam celebrar la 1a Setmana de les Arts de l’Institut Laia l’Arquera.

L’eix central era un recorregut lumínic a partir de nombroses instal·lacions artístiques instal·lades en diferents espais del centre.

Aquí teniu un vídeo resum de l’activitat:

El gran recapte

L’alumnat de 4t d’ESO D ha realitzat una campanya de difusió per incentivar la col·laboració en el gran recapte d’aliments. Aquesta activitat està emmarcada dins el servei comunitari.

Podeu veure els següents vídeos clicant damunt la imatge:

Projectes a 1r d’ESO

Conscients de la importància de reduir, reutilitzar i reciclar, els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat alguns anuncis sobre aquest tema. Encara que no hàgim pogut sortir de casa en molts dies hem de seguir cuidant el nostre futur. Aquí teniu un recull dels seus anuncis.

Els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat enguany els usos de l’alumini, els seus pros i contres i les alternatives en alguns àmbits com l’esmorzar que portem de casa cada dia. Han treballat cooperativament a l’aula i després des de casa. Aquí teniu un recull de vídeos que han fet amb la tècnica de l’stop-motion.