xcb educar-en-lus-de-les-eines-digitals som-gep-02-300x126 banner-centrosolidario-300x250 1605-logo-ccr
agendes

PREINSCRIPCIÓ ESO 2021

CONSULTEU LES LLISTES AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL

A PARTIR DEL 19 D’ABRIL

PORTES OBERTES BATXILLERAT 2021

Cliqueu aquí per tenir tota la informació sobre les portes obertes de Batxillerat 2021

Us podeu inscriure a les xerrades telemàtiques de Batxillerat clicant damunt la data que us interessi:

Dilluns 26 d’abril a les 19:00 hores Batxillerat Escènic

Dimecres 28 d’abril a les 19:00 hores Batxillerat Científic Tecnològic i Humanístic Social

Dijous 29 d’abril a les 18:00 hores Batxillerat

Visita virtual a l’Institut Laia l’Arquera

Accés a les feines dels grups confinats

Classes virtuals batxillerat

PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE CURS 2020-2021

El gran recapte

L’alumnat de 4t d’ESO D ha realitzat una campanya de difusió per incentivar la col·laboració en el gran recapte d’aliments. Aquesta activitat està emmarcada dins el servei comunitari.

Podeu veure els següents vídeos clicant damunt la imatge:

Projectes a 1r d’ESO

Conscients de la importància de reduir, reutilitzar i reciclar, els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat alguns anuncis sobre aquest tema. Encara que no hàgim pogut sortir de casa en molts dies hem de seguir cuidant el nostre futur. Aquí teniu un recull dels seus anuncis.

Els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat enguany els usos de l’alumini, els seus pros i contres i les alternatives en alguns àmbits com l’esmorzar que portem de casa cada dia. Han treballat cooperativament a l’aula i després des de casa. Aquí teniu un recull de vídeos que han fet amb la tècnica de l’stop-motion.