Projectes a 1r d’ESO

Conscients de la importància de reduir, reutilitzar i reciclar, els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat alguns anuncis sobre aquest tema. Encara que no hàgim pogut sortir de casa en molts dies hem de seguir cuidant el nostre futur. Aquí teniu un recull dels seus anuncis.

Els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han treballat enguany els usos de l’alumini, els seus pros i contres i les alternatives en alguns àmbits com l’esmorzar que portem de casa cada dia. Han treballat cooperativament a l’aula i després des de casa. Aquí teniu un recull de vídeos que han fet amb la tècnica de l’stop-motion.

Estades lingüístiques

Els alumnes de 2n d’ESO realitzaran durant aquest curs unes estades lingüístiques en llengua anglesa en un alberg de la Generalitat de Catalunya. Aquesta activitat està cofinançada pel “Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020”. Aquesta activitat de tres dies la faran a l’Alberg Pere Figuera de Planoles del 15 al 17 d’abril de 2020. Més informació clicant a l’enllaç.

Som centre Erasmus+

Durant aquest curs i el proper, el centre participa en dos projectes Erasmus+. Això permet la mobilitat internacional d’alumnes del centre que tindran l’oportunitat de visitar altres països i aprendre dels seus costums i tradicions. Clicant a l’enllaç, trobareu més informació i vídeos dels alumnes que hi participen.