Estades lingüístiques

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO realitzaran durant aquest curs unes estades lingüístiques en llengua anglesa en un alberg de la Generalitat de Catalunya. Aquesta activitat està cofinançada pel “Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020”. Els alumnes de 2n d’ESO faran aquesta activitat de tres dies a l’Alberg Pere Figuera de Planoles del 15 al 17 d’abril de 2020. Pels alumnes de 1r d’ESO manca concretar el lloc i les dates. Més informació clicant a l’enllaç.

Som centre Erasmus+

Durant aquest curs i el proper, el centre participa en dos projectes Erasmus+. Això permet la mobilitat internacional d’alumnes del centre que tindran l’oportunitat de visitar altres països i aprendre dels seus costums i tradicions. Clicant a l’enllaç, trobareu més informació i vídeos dels alumnes que hi participen.

Fem Visual i Plàstica en Anglès

Al llarg del curs l’alumnat de primer d’ESO cursa la matèria de Visual i
plàstica en anglès amb la professora Elena Fdez-Miranda.
Aquest tipus de pràctica prepara mentalment l’alumnat per assolir reptes cada cop més
difícils i els ajuda a guanyar agilitat i confiança. Podeu veure un vídeo de l’exposició del tema
del dibuix geomètric realitzada per alumnes que actualment estan fent 2n d’ESO.