Juguem a la Prehistòria!
Els alumnes de 1r d’ESO durant unes setmanes han estat elaborant jocs de taula perquè els companys demostressin els aprenentatges fets del projecte. Han hagut de ser creatius i han hagut de dominar les paraules clau de la Prehistòria. Al final, s’ho han passat d’allò més bé jugant-hi i se n’han adonat que els companys […]
Juguem a la Prehistòria! Llegeix més »


