Vida a l’aula
Des del nostre taller em plantat una planta per cada tutoria que en volia, amb la responsabilitat de que el delegat verd de cada classe a de regar-la. A continuació us ensenyem algunes de les plantes que els i hem donat.
Des del nostre taller em plantat una planta per cada tutoria que en volia, amb la responsabilitat de que el delegat verd de cada classe a de regar-la. A continuació us ensenyem algunes de les plantes que els i hem donat.
Aquest hivern com fa tant de fred els ocells estan voltant per els passadissos del nostre institut. Hem decidit fer unes menjadores per a ells perquè mengin mentre es refugien del fred. Les menjadores les hem fet amb un tros de filferro donant-li forma per poder-ho penjar i li hem posat cacauets per a que
Menjadores per a ocells Llegeix més »