Jornades de química a 3r d’ESO
Durant aquest mes de maig, l’alumnat de 3r d’ESO ha assistit a un happening de química dinamitzat per Josep Duran i Aythami Soto (UdG), i ha fet la seva proposta de sortida “Passeig per l’invisible”, amb la intenció d’il·lustrar exemples quotidians de la presència de la química en el context de la ciutat de Girona. […]
Jornades de química a 3r d’ESO Llegeix més »





