World Coffee amb les escoles adscrites

El passat dimarts 23 a la tarda, es va celebrar a l’INS Fort Pius una trobada en format World Coffee amb les famílies de les escoles dels Encants, Fort Pienc, Carlit i Ramon Llull com a convidades. Aquesta dinàmica, dinamitzada amb l’assessorament del CEB i de Núria Mora, va servir perquè les famílies de les nostres escoles adscrites poguessin plantejar directament a l’equip docent de l’INS Fort Pius els seus neguits i suggeriments de cara a la inscripció dels seus fills i filles al nostre centre.

Aquestes idees van ser debatudes en petits grups de debat. Des de l’INS Fort Pius, recollim aquestes qüestions per donar-hi resposta en el marc de la jornada de portes obertes dels dies 2 i 6 de març. Com a centre, estem orgullosos de la nostra manera de treballar, i aquest diàleg directe és una forma dinàmica i àgil de resoldre dubtes o inquietuds que les famílies en procés de cerca de centre de secundària puguin tenir.

Les famílies participants van coincidir que va ser una experiència enriquidora de la qual l’equip docent participant també en va quedar quedat satisfet.