Missatge a l’alcalde de Barcelona

L’alumnat de 2n de batxillerat de francès, ha creat uns vídeos de presentació d’un barri, dirigits a l’alcalde de Barcelona. L’activitat consistia a exposar els problemes que hi han detectat i han proposat una sèrie de millores, evidentment, en francès. La selecció del vídeo guanyador l’ha fet l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de batxillerat, tenint en compte el contingut, la presentació i el nivell de llengua.

El vídeo guanyador ha estat el del barri de la dreta de l’Eixample fet per la F. Hamzi i la S. Kouimen. Si el voleu veure, ho podeu fer clicant aquí.