Un no parar d’activitats i sortides!

Els i les alumnes del Fort Pius ha pogut gaudir de diferents sortides al llarg de la setmana passada. Des del nostre institut, considerem que la formació no ha de tenir lloc només dins de les parets del centre, i apostem per compaginar-la amb sortides lúdiques i també complementàries amb allò que s’està treballant a l’aula.

Així, l’alumnat de psicologia de batxillerat va tenir l’oportunitat d’anar al Centre Cívic del Fort Pienc a veure de l’obra de teatre Cadires, de Mont Plans i l’Oriol Genís. L’obra reflexiona sobre la feina d’actor, la vellesa i el pas del temps. En acabar l’espectacle es va dur a terme un petit debat amb els actors i actrius, el director de l’obra i els companys i companyes dels altres instituts que van venir de públic.

L’alumnat de 1r d’ESO va anar al Parc de la Ciutadella a realitzar el Taller Aire sobre la contaminació atmosfèrica, dins de la matèria de biologia. L’objectiu va ser educar en la sostenibilitat i cura del medi ambient.

Finalment, tal com ha vingut fent al llarg de tot el mes, l’alumnat dels diferents grups de 4t d’ESO ha visitat Barcelona Activa amb l’objectiu de conèixer les sortides de postobligatòria i els diferents oficis als quals poden accedir.
Aquesta activitat s’emmarca en la matèria de FOL (Formació i Orientació Laboral) i dins del PAT (Pla d’Acció Tutorial).