Taller de primers auxilis a 4t d’ESO

Assolir uns coneixements sobre primers auxilis és molt important per proporcionar atenció immediata, prevenir complicacions, crear entorns més segurs i promoure la salut i la seguretat dins de la comunitat escolar. Alhora, una primera resposta ràpida pot ser determinant per evitar mals majors en cas d’accident.

Amb aquest objectiu, l’INS Fort Pius ha organitzat tallers per l’alumnat de 4t d’ESO per aprendre com respondre en diferents accidents que es puguin donar en situacions quotidianes. Els tallers han sigut impartits per alumnes del cicle formatiu de Nàutica.