Nova sessió del programa Lectures Explosives

L’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida a la Biblioteca Francesca Bonnemaison per gaudir d’una activitat del Club de lectura augmentada en el marc del programa Lectures Explosives.

L’activitat va consistir a entrevistar a l’autora del llibre Secrets, la Francesca Rodríguez.
L’alumnat, un cop llegit el llibre, va fer un club de lectura de la mà de l’Inés Macpherson i es va preparar les preguntes de l’entrevista.

Les lectures explosives són una proposta de promoció de la lectura adreçada a estudiants d’ESO que s’ofereix als centres educatius a través del Consorci d’Educació, l’Ajuntament i les biblioteques de Barcelona. L’activitat té com a objectiu que la lectura sigui una activitat motivadora i divertida per l’alumnat.