L’INS Fort Pius col·labora amb Open Arms

Ahir l’alumnat de 1r d’ESO va rebre la visita d’Open Arms. Aquesta trobada ha servit per conèixer de primera mà quina és la seva importantíssima tasca en el rescat de persones a la Mediterrània i permetre que l’alumnat pugui conèixer quines són les causes dels moviments migratoris que acaben amb persones travessant el mar per intentar arribar a la riba europea.

L’alumnat ha entregat unes llibretes que havien treballat anteriorment a classe, amb missatges encoratjadors perquè aquells nens i nenes que siguin rescatats del mar puguin començar de nou el seu aprenentatge.