L’alumnat de Química de Batxillerat visita la UB

L’alumnat de l’INS Fort Pius que cursa l’assignatura de Química al Batxillerat, ha participat de l’activitat Fem química al laboratori, organitzada per la UB. Durant la visita, han pogut realitzar experiments amb nitrogen líquid, reaccions químiques,  i treballar amb luminol a l’estil CSI. Tota la jornada s’ha desenvolupat als laboratoris i acompanyada del professorat universitari.

Aquesta sortida forma part del programa que des del curs 2001-2002 realitza la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona amb l’objectiu de contribuir a la formació dels estudiants de batxillerat aprofitant alguns dels recursos amb els que compta la Facultat. A més, l’activitat els hi ha permès tenir una primera experiència a la universitat.