Es reprèn el programa TEI

L’alumnat de primer i de tercer d’ESO ha participat d’una doble jornada del programa TEI, de tutoria entre iguals. El projecte, al qual l’INS Fort Pius està adherit, és una proposta de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar a partir de la tutorització emocional entre iguals. Així, l’alumnat més gran (de tercer d’ESO) tutoritza emocionalment els seus companys de dos cursos més petits (de primer d’ESO).

Avui s’ha dut a terme una doble dinàmica de coneixença: per una banda, s’han fet activitats per presentar els membres de les parelles i per l’altra, s’ha organitzat un concert per part del grup Modern America in Music, organitzat pel Departament de Llengües Estrangeres.