Club de lectura a la Biblioteca Fort Pienc

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una sortida a la Biblioteca Fort Pienc per participar en un club de lectura en el marc del programa Lectures Explosives, organitzat per la mateixa Biblioteca.

Les lectures explosives és una proposta de promoció de la lectura adreçada a estudiants d’ESO que s’ofereix als centres educatius a través del Consorci d’Educació, l’Ajuntament i les Biblioteques de Barcelona i que té com a objectiu que la lectura sigui una activitat motivadora i divertida per l’alumnat.

Consisteix a fer una lectura d’un llibre i comentar-lo a l’aula fent un club de lectura. Més endavant es farà una trobada en un lloc vinculat al relat del llibre amb Francesca Rodríguez, autora del llibre.