Taller a càrrec de KREAS

El centre KREAS, centre de formació en indústries càrnies i agroalimentàries, ha vingut a l’institut a fer un taller divulgatiu a l’alumnat de 1r de Batxillerat de la matèria de Biologia.

El taller s’ha dividit en dues parts, una teòrica i una pràctica. A la primera part, la professora ha explicat els diferents tipus de cereals, les seves propietats i la seva estructura. Seguidament, els alumnes s’han dividit en grups i han fet una identificació de cereals i una experimentació amb diferents farines per tal de poder deduir la seva composició i poder esbrinar quines tenien més o menys gluten.

Ha estat una activitat molt interessant on l’alumnat s’ha pogut acostar al sector agroalimentari i a la vegada aprendre la importància d’una alimentació saludable i de proximitat.