Ens visita en Sergi Barrera, director de l’Oficina Parlament Europeu de Barcelona

El divendres 11 de Novembre ens va venir a a visitar en Sergi Barrera, director de l’Oficina Parlament Europeu de Barcelona (@parlamenteuropeu). També ens van acompanyar per una banda, la Francina Esteve i l’Eva Monge d’Europe Direct de Girona i per l’altra, l’Àdam Bertran, el Regidor d’Educació, Infància i Esports de l’Ajuntament de Girona. Els alumnes ambaixadors de Can Prunell van fer una ronda de preguntes directament al principal responsable de l’Oficina del Parlament, a la que s’hi van sumar els alumnes premiats per la Beca Europa de la seu de Cartanyà. Ha sigut una molt bona oportunitat per treballar de primera mà i en profunditat el funcionament de la Unió Europea i d’una de les seves institucions fonamentals.

Mira la notícia als diaris: El Gerió Digital; Diari de Girona