Concurs de retòria amb la participació d’alumnes de 4t d’ESO

Aquest projecte/concurs de retòrica tracta d’orientar els nenes i nenes de les escoles Font de la Pólvora, Vila-Roja i Sagrada Família, a expressar en públic les seves opinions i argumentacions en català. El projecte comença amb la intervenció dels alumnes de 4t d’ESO a aquestes escoles de primària. La visita es feia cada 15 dies i consistia en anar treballant aspectes sobre el text argumentatiu. Anar-los preparant per al concurs final d’oratòria.

Els primers dies van fer petit debats en grups per poder crear un bon ambient entre els diferents alumnes.

Després d’uns dies van començar a presentar tot el que havien treballat durant aquests dies davant de la classe.

Finalment, es va organitzar un concurs de retòrica en el qual hi van assistir tots els participants de les diferents escoles. Els alumnes de 4t de G2 van ser els encarregats de conduir l’acte. Va ser una experiència molt enriquidora ja que van poder trobar una manera divertida d’expressar els sentiments, pensaments i opinions en català.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *