Activitat amb els alumnes de l’Aula d’Acollida: Ciutadans de Girona, ciutadans del món

El divendres 9 de novembre els alumnes d’Aula d’Acollida dels diferents instituts de Girona van participar en una activitat on se’ls va donar la benvinguda a la ciutat.

L’acte va consistir en una trobada al Centre Cultural La Mercè on es van projectar audiovisuals de cada institut i es va cantar una cançó que enguany era del grup Txarango.

A continuació, els alumnes van ser rebuts pel regidor d’educació Josep Pujols a la sala de plens de l’Ajuntament de Girona on els va donar la benvinguda institucional.

Finalment, els alumnes es van dividir en 4 grups i van realitzar activitats per conéixer la ciutat: visita a l’Estació Jove, ruta per la muralla, explicació d’algunes llegendes com la de la bruixa de la catedral i una activitat sobre els 4 rius.

Va ser una jornada diferent on els alumnes nouvinguts van poder viure de primera mà l’acollida de la ciutat i van poder conéixer de ben a prop alguns elements importants de la seva nova ciutat.