Visita de Rijan Montserrat, aficionat a la direcció cinematogràfica

L’alumnat de 2n batxillerat escènic varen rebre la visita del jove aficionat a la direcció cinematogràfica, Rijan Montserrat, que està enregistrant la pel·lícula Hores Baixes. Es tracta d’una història basada a Tortosa i amb actors i actrius amateurs, alguns dels quals de l’institut. Els ha fet cinc cèntims de tot l’entramat a redós de l’enregistrament d’una pel·lícula. A la vegada s’ha entaulat una conversa entretinguda i didàctica sobre les diferents aficions de l’alumnat. Rijan Montserrat també els ha fet saber que no es vol dedicar professionalment a la cinematografia, sinó al disseny de còmics.