L’Entorn d’aprenentatge del Canigó al programa Primera pàgina del Canal 21

Dijous 2 de març, els alumnes de 4t d’ESO B (Pau Antolí, Josep Martínez i Izan Borrega)  varen prendre part al programa televisiu Primera pàgina, del Canal 21, que presenta el periodista Gustau Moreno, per tal de fer cinc cèntims sobre les seues vivències a l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó. Tots tres varen donar una visió molt positiva d’una activitat que atansa a l’alumnat un dels períodes més dramàtics de la nostra història col·lectiva, quan 500.000 refugiats republicans varen ser reclosos en els camps de concentració de Sant Ciprià, Ribesaltes i Argelers de la Marenda, a la Catalunya del nord, un cop havien passat la ratlla que forçava l’expatriació.

Vídeo de l’entrevista: