Participació a la Fira de l’Oli

Com en anteriors edicions, aquest any també, els nostres alumnes i professors de l’Escola de cuina i hoteleria han participat en la Fira de l’Oli de les Terres de l’Ebre que es celebrà a Jesús durant el passat cap de setmana, els dies 22, 23 i 24 . La nostra presència i participació propicià un millor coneixement de l’oferta educativa que el centre ofereix, al temps que, de manera activa, col·laborarem, una vegada més en l’èxit de la Fira. Es va gaudir d’un estant propi i a més a més vam ser protagonsites en dues de les activitats programades per la Fira. El dissabte 23, a les 13h. i al Pati Interior del Claustre de la Immaculada, la nostra Escola de cuina l’elaborà en públic  la recepta “Escabetx de cítrics amb oli de la Terra Alta” amb posterior degustació. El diumenge, 24 i en el mateix indret, el plat que s’oferí per degustar fou ” Carxofes farcides amb oli d’oliva de les Terres de l’Ebre”.

En la fotografia trobem la visita de l’alcalde de Tortosa (Ferran bel), el President de la Càmara de Comerç (Jose Luis Mora) i l’alcalde-president de l’ EMD de Jesús (Pere Panisello) que trobem d’esquerra a dreta, junt amb el director de l’ institit (Francesc Lahosa) i alumnes del cicle, en l’estand que la EMD de Jesús va habilitar per a l’institut Joaquim Bau.