Concurs de traducció alemany-català

Quatre alumnes que cursen l’assignatura de llengua alemanya a 1r de Batxillerat han rebut el diploma acreditatiu per llur participació al concurs de traducció alemany-català que organitza la Universitat Pompeu Fabra. Ha estat la primera edició en què han pres part els nostres alumnes, fet que valorem molt positivament ja que suposo un pas endavant important en l’aprenentatge d’aquesta important llengua europea al nostre centre. Els alumnes en qüestió són: Xavier Monforte, Alexandra Albesa, Yannellis Caballero i Júlia Garcia.