Sortida de l’alumnat de Literatura catalana

El dia 24 de maig, l’alumnat de l’assignatura de Literatura catalana va realitzar una sortida a l’Ampolla per tal de realitzar una activitat de creació literària. En concret, a l’Ampolla es van enregistrar imatges fotogràfiques i de vídeo, les quals, posteriorment, han estat utilitzades per acompanyar la lletra de poemes i fragments narratius d’autors literaris ebrencs, com Gerard Vergés i Emili Rosales, i d’altres autors clàssics de la literatura catalana que s’han treballat al llarg del curs a la matèria de Literatura catalana.