Conclou la III Setmana de la Memòria Democràtica a l’INS Dertosa

S’ha desenvolupat durant les últimes setmanes la III Setmana de la Memòria Democràtic a l’INS Dertosa. Més que setmana, però, a partir d’ara hauríem de començar a parlar de Jornades de la Memòria Democràtica. Enguany és l’any que més activitats s’han programat. I, com en els altres dos anys, la resposta dels alumnes ha estat més que bona.

Dins d’aquestes activitats, que podeu consultar ací, podem destacar la presència de l’exposició Objectes de Memòria, que forma part de la mostra col·lectiva dels alumnes que enguany acaben els seus estudis de 2n de Batxillerat artístic. Esta exposició es post visitar a l’Escola d’Art de Tortosa i és una oportunitat per vore tot allò que els alumnes prepararen l’any passat i que s’exposà a Tolosa de Llenguadoc.

També cal mencionar l’exposició “Montserrat Roig, cronista d’un temps i d’un país”, cedida al centre per part del Memorial Democràtic i que estarà al centre fins mitjan mes de maig. Agraïm al Memorial les facilitats perquè la mostra s’exhibira a la biblioteca del nostre institut.

L’èxit d’estes jornades evidencien les ganes d’aprendre i de conéixer dels alumnes. I de l’empenta dels membres del Taller de Memòria Democràtica del centre. Les jornades, així mateix, són ja un referent a les Terres de l’Ebre quant al treball amb la memòria i la implicació de tots els professors i de l’Equip Directiu per tirar avant unes jornades com estes. Tornarem l’any que ve amb més activitats!