Marujes Filosòfiques, podcast sobre filosofia i molt més

Us encanta escoltar i aprendre sobre diferents conceptes filosòfics, però alhora també us moriu per saber què feien els nostres estimats filòsofs durant el seu temps lliure?

Sí sí, ho heu llegit bé. Doncs si el vostre caràcter epistemològic no pot evitar solapar-se amb el lúdic, el podcast Marujes Filosòfiques és per a vosaltres. Les nostres ‘marujes’ són set alumnes de 1r de batxillerat internacional que cursen filosofia a nivell superior. Per fer el Podcast adopten diversos rols i parlen de temes molt diferents mentre us expliquen aquells fets no tan coneguts d’alguns filòsofs.
El primer episodi, El poder del llenguatge, es va publicar el passat divendres 21 d’abril, i està previst que setmanalment se n’estreni un de nou.
Així que ja ho sabeu, si voleu passar una bona estona busqueu Marujes Filosòfiques a Spotify, on teniu el seu perfil del podcast (podeu accedir-hi amb aquest enllaç). Ah, i sobretot, no oblideu seguir-les a l’Instagram (@marujesfilosofiques) i Tik Tok (@marujesfiloo) per que no us perdeu res!
Nota: Tots els noms que apareixen als ‘cotilleos’ de l’institut són inventats.