Ens visiten els alumnes de l’IGS Sassenburg (2)

Diumenge 30 d’abril l’alumnat de l’IGS Sassenburg va disposar d’una jornada d’estada amb les famílies respectives. Alguns van poder conèixer el Delta de l’Ebre de primera mà, d’altres van atansar-se al mar o van gaudir d’una jornada gastronòmica i excursionista per les nostres serralades. El fet de coincidir l’intercanvi amb l’organització de la fira Expoebre ha estat un punt al seu favor, ja que han pogut conèixer igualment una activitat festiva de vespre-nit.
Dilluns 1 de maig varen passar bona part del dia a la platja de les Avellanes a la veïna població de l’Ampolla. Va ser una jornada relaxant, en què el nostre alumnat i sobretot l’alemany va gaudir de les activitats aquàtiques i dels jocs a l’arena.

Finalment, dimarts 2 de maig varen tindre una experiència inoblidable al parc temàtic de Port Aventura World, durant la qual varen gaudir de grans emocions a les diverses atraccions.
Dimarts 3 de maig, ben d’hora van emprendre el cami de tornada a Gifhorn. El 5è intercanvi amb l’IGS Sassenburg ja és història, i ens ha deixat un molt bon gust de boca.