Exposició dels alumnes del Batxillerat Artístic sobre l’exili a Tolosa de Llenguadoc

Ahir es va inaugurar l’exposició Objets-mémoire de l’exil espagnol organitzada pel Centre Toulousain de Documentation sur l’Exil Espagnol a Tolosa de Llenguadoc que ha comptat amb la col·laboració dels alumnes de 1r i  2n curs del batxillerat artístic del nostre institut.

La seva presidenta, Placer Marey-Thibon, valora molt positivament la intervenció dels nostres estudiants, la qualitat de les seves creacions i la gran tasca de reivindicació de la memòria històrica impulsada des del taller de Memòria democràtica. Amb aquest projecte transnacional es demostra novament el compromís de la nostra institució en la defensa dels valors democràtics i de llibertat.