Cinquè intercanvi lingüístic amb l’IGS Sassenburg

Durant les darreres setmanes hem estat preparant el proper intercanvi lingüístic amb l’alumnat de l’IGS Sassenburg, a la ciutat de Gifhorn,  a la Baixa Saxònia, el qual no s’ha pogut celebrar des del 2020 a causa de la pandèmia. Tindrà lloc entre el 5 i el 12 de setembre, alhora que hi ha previst que hi participin uns 25 alumnes de l’assignatura d’alemany, que aquest any estan cursant 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Seran acompanyats pel professor Emigdi Subirats (Departament de Llengües estrangeres) i Gemma Unió (Departament de Visual i plàstica). Durant l’intercanvi es realitzen tasques acadèmiques, així com es fan diverses visites molt interessants entre les quals a l’Autostadt de la Volkswagen a Wolfsburg i a la ciutat de Berlin. Enguany es prepararà alguna activitat de caire artístic relacionat amb la memòria històrica.