Presentació Projectes de Postres Grau Superior de Cuina

Aquest dilluns 25 de gener, els alumnes del Grau Superior de Direcció de Cuina, dintre del mòdul formatiu de Postres de Restaurant, han realitzar la presentació dels seus projectes. Es tracta d’un projecte d’elaboració pròpia d’un plat de postres, i que aquest fos d’un nivell per poder servir en un restaurant de primer nivell.

Els alumnes  del Grau Superior de Direcció de Serveis de Restauració han sigut els responsables de l’organització de l’acte, atenció al públic i servei de bar-cocteleria.

La taula del jurat estava composada per distingits membres del món de la restauració de Terres de l’Ebre, empreses col·laboradores i personal del Departament d’Educació.

El proper dilluns 1 de febrer, el segon grup de cuina del grau superior realitzaran les exposicions dels seus projectes! Ja amb ganes de provar-los!

Us deixem unes imatges del que ha sigut l’acte: