Participació en la 5a Mostra Internacional de Pastisseria

El passat diumenge 23 de gener, l’alumnat del cicle mitjà de Pastisseria va participar, junt als millors professionals dels sector, en la 5a Mostra Internacional de Pastisseria. La cita va ser a la localitat de Sant Vicenç dels Horts (Barcelona).

L’alumnat van realitzar una demostració de com elaborar bombons, lligant-ho així al projecte literari en el qual van participar el passat Nadal junt a la llibreria Viladrich de Tortosa: Bombons Literaris.

Us deixem el següent enllaç on podreu veure la demostració del nostra alumnat a la mostra!