Lliurament de premis del Concurs de relats de terror

El passat 17 de gener vam fer el lliurament dels premis del XII Concurs de microrelats de terror 2021, que s’organitza des la biblioteca de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa. Per motius de la pandèmia no es va poder realitzar abans de Nadal en un acte públic del centre organitzador, fet que els va portar a haver d’enviar els premis a les escoles i instituts respectius.

Enguany podem estar especialment satisfets ja que s’han aconseguit fins a sis premis.
En llengua anglesa, en la categoria del cicle superior d’ESO, han resultat premiats els alumnes:
Sargunpreet Kaur per «A scary doll comes to my life», Jaume Daudén per «A night in the subway station», i Aleix Poy per «The mystery house».
En llengua catalana, en la categoria del cicle superior d’ESO i de batxillerat, respectivament: Vera Checa Miralles per «L’ós Mimi», i Neus Hierro Fontanet per «Encadenats als missatges».
En llengua castellana, Júlia Añó per «Expiación».

Ens congratulem pels bons resultats aconseguits, fruit d’un bon savoir faire dels sis alumnes guanyadors. A la vegada, agraïm l’esforç del professorat de l’institut Despuig quant a l’organització d’un certamen literari ja totalment consolidat, que compta amb una molta alta participació.

En els següents enllaços es poden llegir les narracions premiades al XII Concurs de microrelats de terror que organitza l’Institut Despuig.