El PTT Dertosa recauda 94 euros per La Marató

L’alumnat del PFI-PTT de l’institut Dertosa, amb motiu del programa solidari de TV3 i Catalunya Ràdio La Marató, que enguany celebra la 31a edició i que va dedicada a les enfermetat cardiovasculars, ha treballat en un microprojecte per tal de recaptar fons, per una causa tan solidària.

Els alumnes del PTT han dissenyat, elaborat i venut diferents elaboracions de pastisseria, que ben acolorides amb decoració Nadalenca han sigut molt ben rebudes pels clients. Entre les elaboracions realitzades podem destacar Mantegades i Polvorons, així com galetes de gingebre.

El microprojecte ha finalitzat avui amb la venda de les últimes unitats recaptant un total de 94 euros per la Marató de TV3.

Vos deixem el vídeo explicatiu del projecte.