Visita de Katrin Hintenberger

Dilluns 6 de març els alumnes de l’optativa d’alemany de 4t d’eso varen rebre la visita de Katrin Hintenberger, una professora austríaca que és l’auxiliar de conversa d’alemany de l’Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa. Els va fer una explicació sistemàtica de la seua feina a l’eoi, així com, i sempre usant la llengua alemany, els va explicar els seus estudis, els seus interessos i per què va demanar la seua plaça a la ciutat de Tortosa. Va resultar molt interessant, quant al que suposa per al nostre alumnat de contacte amb una professora nativa, que els va encoratjar a continuar amb els seus estudis d’alemany. Els nostres alumnes varen demostrar un nivell oral molt adequat, cosa que ens encoratja a continuar amb el nostre sistema d’aprenentatge.

img-20170306-wa0000 img-20170306-wa0001 img-20170306-wa0002