L’Ebre Challenge a l’Institut de l’Ebre

Els dies 20,21 i 22 de febrer es va celebrar la primera edició de l’Ebre Challenge a l’Institut de l’Ebre,  on van participar alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut.

Marc Eixarch, alumne de 2n de batxillerat i membre de l’equip guanyador, declarava que “a nivell personal ha estat una experiència molt enriquidora ja que es tracta d’una activitat que posa a prova les capacitats de treball amb un equip desconegut i la capacitat d’exposar i defensar idees en públic.
Aptituds importants i necessàries per al futur. Una activitat a la qual, sense dubte, val la pena apuntar-se”

Des de l’institut J. Bau volem felicitar els  companys i companyes de l’Institut de l’Ebre per la iniciativa i per l’èxit d’aquesta primera edició, i esperem trobar-nos a la segona edició.

img-20170224-wa0023