Resultats del Concurs The Big Challenge

Han sortit publicats els resultats del concurs internacional d’anglès The big challenge, en el qual participaven 42 alumnes dels quatre cursos de l’ESO del nostre centre. L’alumna Anna Moreso Serra, de 2n ESO A, ha quedat la guanyadora de la prova del seu nivell a la demarcació de Tarragona, després d’aconseguir la xifra de 338 punts. Aquest ha estat el nivell amb més bons resultats del nostre alumnat, i en el que teníem més alta participació, un total de 22 alumnes. 5 alumnes han quedat entre els 50 primers de la demarcació: Anna Moreso, Nerea Mauri, Jordi Melchor, Rosa Subirats i Toni Giménez. L’alumne de 4t d’ESO Quim Melchor ha quedat el sisè de la demarcació amb 315 punts. Els primers classificats del nostre centre de les proves de 1r i 3r d’ESO  han estat Laia Segarra i Cameron Queral, respectivament. El Departament de Llengües Estrangeres, sota la coordinació d’Àngels Matamoros, s’ha responsabilitzat de l’organització d’aquest concurs, que consisteix amb la realització d’una prova-test sobre continguts gramaticals de la llengua anglesa i culturals de l’àmbit anglosaxó. Felicitem l’Anna Moreso pel seu gran resultat, i la resta d’alumnes participants que han aconseguit igualment uns resultats brillants.